-->
مدونة اجتهاد الاسلامية مدونة اجتهاد الاسلامية
random

موضوعات جميله

random
recent
جاري التحميل ...
recent

ليـــه يا دنيـــــا

ليـــه يا دنيـــــا

ليه كده يا دنيا و ليه العناد ده معايا و ليه كل ليله بنام و على خدى دمعايه
و بصبر وفى الاخر بكتم جوايا و عمر ما كان ليكى عزيز دايرة فينا تلطشى
و لا عملتى ليا حساب و لا حتى بتختشى يا شيخة ابقى حنى عليا مرة و فرفشى
ليه كل مرة تيجى تفكى وفى الآخر تقفشى ليه يا دنيا احبابك
 باعو كدا ليه والحبيب قسى على حبيبه ليه
بنحبهم كتير يا دنيا وهما ليه باعونا فى ثانيه حصل ايه يا ترا مبقاش
لينا لازمه عندهم ولا حبنا خلص من قلبهم  
حبناهم زى ما حبونه وشربنا كاس الهنا وشربونه ياترا يا دنيا احنا
اللى بعدنا ولا هما اللى باعونه كنت فاكر ان الحب غالى ويدركه كل حبيب
اتارى الحب رخيص وفى لحظه بيغيب ؟؟؟
ليه يا دنيا هو انا اللى قصرت فى حب الحبيب ولا هو اللى بداء
وانا كنت فاكر انه طبيب يعالج جروحى وانتى عارفه ان جرح الهواء
مالو طبيب الا الحبيب لحبيبه يسقيه من حبه لما يطيب
كنت فاكر ان الحب صداقه وصراحه وادب بين الحبيبين
كنت بلوم على العشاق لما كنت بسمع كلام انين بين اتنين واقول
احنا مفيش زينا اتنين اشرب كاس المرار وجرحى بين ضلوعى
بأنين لكن يا دنيا انتى كدا بتفرقى الاحباب يا ترا العيب فيا ولا
فيها ولا فيكى يا دنيا ريحينى بس قوليلى اااااه تعبت منك يا دنيا
هو ظلمنى ووقعنى انا فى حبه وبعدين فاتنى واهملنى وانا صدقت
وأمنت ومكنتش اعرف ان هو هيجرحنى  ليه يا دنيا انا عطيت ومش عايز
اقول انى عطيت لان العطا بين الحبايب مش عطا ده حب وحنان لما يكون
الحب دايب وصادق من القلب بحبها يا دنيا قوليلى اعمل ايه ؟؟
  ليه يا دنيا

إرسال تعليق

التعليقات

https://www.facebook.com/groups/725634620858603
https://www.facebook.com/groups/725634620858603


جميع الحقوق محفوظة

مدونة اجتهاد الاسلامية

2016